×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ مرداد - ۱۴۰۰  
true
true
سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر پاسخگوی ۲۴ ساعته مشتریان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، اصغر روح الهی با تاکید بر اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر در سه شیفت پاسخگو و راهنمای مشتریان شبکه بانکی و شهروندان است،افزود: طی هفته گذشته نزدیک به ۱۴ هزار تماس با این سامانه برقرار شده است. وی با بیان اینکه ۵۰ کارشناس بانکی در سامانه ۸۶۵۵ از لحظه آغاز تماس تا پایان ، لحظه به لحظه مشتریان و شهروندان را راهنمایی می کنند، تصریح کرد: با راهنمایی درست هموطنان تواسته ایم ضمن گسترش بانکداری الکترونیک شاهد کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، با هدف کاهش ریسک ابتلا به “ویروس کرونا” باشیم. روح الهی با اشاره به اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با اهداف گسترده و دو شاخص اصلی آموزش و نظارت فعالیت می کند، گفت:بانک شهر امروز به عنوان یک بانک پاسخگو توانسته ضمن شناسایی نیازهای شهروندان و مشتریان خود، به خوبی به آنان پاسخ دهد. مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه سامانه ۸۶۵۵ همواره در جلب رضایت مشتریان بسیار نقش داشته است، ادامه داد: این سامانه همواره به عنوان راهنما و پل ارتباطی هموطنان با بانک شهر فعالیت می کند.

true
true
true
true