×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان ؛ خدارحم امیری‌زاده ضمن اعلام فعالیت شبانه روزی مراکز خرید تضمینی در این استان، میزان تحویل گندم از کشاورزان را تاکنون  حدود ۸۰۰ هزار تن اعلام کرد.  

امیری زاده گفت : استان خوزستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با توجه به میزان تولید و خرید تضمینی گندم از کشاورزان تاکنون رتبه‌ی نخست کشوری را به خود اختصاص داده است                                                                                                                       وی توضیح داد: با وجود پراکندگی شهرهای استان مدت زمان خرید تضمینی گندم به دلیل سطح وسیع مزارع و استفاده از تعداد زیاد کمباین‌ها در خوزستان که برداشت را سرعت می‌دهد، نسبت به سایر استان ها کوتاه‌تر است.

وی در ادامه افزود: مراکز خرید تضمینی گندم تا زمانی که کشاورزان محصولی برای تحویل داشته باشند تعطیل نخواهند شد و اماده ارائه خدمات به کشاورزان هستند. 

امیری زاده از پرداخت ١٣ هزار و ۵١٠ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: دولت با افزایش نرخ خرید تضمینی و تامین منابع و پرداخت مطالبات کشاورزان در تلاش برای حمایت از تولید و جهش اقتصادی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.