×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، حسن حنان در بازدید از مراکز خرید استان با اشاره به خوزستان خط مقدم بسیاری از فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی است و اکنون در تمام کشور به دلیل حجم تولید محصولات کشاورزی نامی بزرگ و قدرتمند احراز کرده است.

حنان گفت: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در تمام  شرایط بحرانی در کنار مردم و جامعه است تا با تأمین کالاهای اساسی آرامش مردم حفظ و امنیت غذایی برقرار شود.

او با بیان اینکه در طول انتشار ویروس کرونا در کشور هیچکدام از نمایندگی‌های شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تعطیل نبوده است تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور با فعالیت گسترده  و شبانه‌روزی در استان خوزستان اقدامات مناسبی برای تخلیه محموله‌های وارد شده و انتقال آنها به سایر استان ها صورت گرفت و حتی رکورد هایی هم در این زمینه به ثبت رسید.

قائم مقام شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: این حجم از تلاش و مجاهدت تنها برای ایجاد امنیت مردمی است که هیچگاه پشت مسئولین را خالی نکرده و همیشه در تمامی عرصه های ملی خوش درخشیدند.

حنان در خصوص قرار داد خرید تضمین گندم و کلزا منعقد شده با سازمان تعاونی روستایی کشور گفت: در سال جاری این قرار داد در سطح ملی و میان مدیران کشوری صورت گرفته و از همین رو تصمیاتی برای تسهیل اجرای خرید تضمینی گندم، دانه روغنی کلزا  و حمل و جابجایی آن  نسبت به سنوات گذشته اتخاذ گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.