×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مس پرس، مهندس «ایوب باباسالاری» مدیر امور فروش و بازاریابی شرکت مس با بیان اینکه سال گذشته یکی از سال‌های بسیار خوب برای خلق ثروت و فروش محصولات شرکت مس بود گفت: امور فروش و بازاریابی با حمایت‌های بی‌دریغ دکتر اردشیر سعدمحمدی توانست با صرف وقت و انرژی و بررسی هفتگی و ماهیانه عملکرد مطابق با برنامه تدوین شده موفق به ثبت رکورد بیشترین فروش کاتد و مفتول در یکسال شود.

مدیر امور فروش و بازاریابی شرکت مس با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه همچنین در سال گذشته موفق به ثبت بیشترین صادرات کاتد مس شدیم، افزود:  با همت و همراهی تمامی ارکان شرکت مس موفق به کسب درآمد بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومانی شدیم که بالاترین میزان فروش شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون است.
وی به چالش‌های پیش روی قیمت جهانی مس اشاره کرد و اظهار داشت: در چندماه گذشته شیوع ویروس کووید ۱۹ و نگرانی از کاسته شدن رشد اقتصادی کشورها منجر به کاهش چشمگیر قیمت جهانی نفت و به تبع آن کاهش قیمت جهانی مس شده است. 
وی اضافه کرد: به رغم این تحریم‌ها و مسائل پیش امده در اقتصاد جهانی  همچون سال گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای فروش حداکثری محصولات انجام شده است تا ثابت کنیم که در شرایط دشوار وتحریم هم می‌توان به تمامی اهداف شرکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.