×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ بهمن - ۱۴۰۰  
true
true
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر لزوم شناسایی تمام منابع داده ای و راه های ممکن برای پیشبرد اولین و اساسی ترین پروژه تعریف شده یعنی اعتباربخشی به داده های مشتریان، خاطر نشان کرد: واحدهای متولی باید در پیشبرد موضوع و ارائه گزارش به کمیته، اهتمام کامل داشته باشند. 

هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز در این جلسه همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه های تعریف شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.

کمیته مشتری محوری به منظور جاری سازی استراتژی های بانک در حوزه «مضمون استراتژیک مشتری محوری» و با هدف نظارت بر راهکارهای حوزه مشتری محوری ایجاد شده است.

اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان و طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی‌های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true