×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به منظور اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی و همچنین تقدیر از فعالین این عرصه در سطح ملی و بین المللی، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در نظر دارد رویدادی را با عنوان جایزه بین المللی احسان برگزار نماید.

براساس این گزارش، جایزه احسان با هدف شناسایی افراد و گروه‌ها در زمینه‌های مختلف احسان و نیکوکاری قصد دارد تا علاوه بر ترویج  این قبیل فعالیت ها در سطح جامعه بتواند گامی مهم را در جهت فرهنگ‌سازی فعالیت‌های عام المنفعه بردارد. 

کلیه فعالین و گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.ehsanaward.ir تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۹ در این رویداد شرکت و ثبت نام نمایند.

همچنین افراد میتوانند در صورتی که فرد و یا گروه احسان‌گری را میشناسند از طریق تارنما و در قالب معرفی پویش احسان گر ثبت‌نام و آنها را معرفی نمایند.

این گزارش می افزاید: رویداد جایزه احسان در چهار محور “گروه‌های مردمی فعال در عرصه احسان و نیکوکاری (سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، انجمن ها و …)”، “فعالین اجتماعی عرصه احسان و نیکوکاری (ورزشکاران، هنرمندان، پزشکان، بانوان و …)”، “بین الملل (فعالین داخلی و خارجی عرصه احسان ونیکوکاری)” و “نوآفرینی در عرصه احسان و نیکوکاری (اپلیکیشن، استارتاپ، تارنما و …)” برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه این رویداد، به برترین‌های هر محور مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برگزیده “نشان احسان” نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار احسان تعلق میگیرد که این هدایا در قالب اعتبار احسان جهت هزینه کرد در مناطق محروم به این عزیزان اعطا میگردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.