×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز شنبه بیست و ششم بهمن ماه سال نود و هشت با حضور دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های رازی برج میلاد، برگزار شد.

با داوری نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، شرکت بیمه “ما” در هفتمین سال حضور خود در این جایزه، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین جایزه این دوره شد.

در این مراسم حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما”  به نمایندگی از این شرکت ، تندیس زرین دوره دهم را دریافت کرد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شفافیت مالی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.