×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، رضا صالح‌احمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان، با حضور در شرکت آذین خودرو، از سایت‌های تولیدی این گروه صنعتی بازدید کرد.

وی سپس با بیان اینکه همه تلاش ما در پتروشیمی خوزستان، ارائه خدمات مناسب به تولیدکنندگان داخلی است، افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شده است، همه ما در تلاش هستیم تا بتوانیم نیازهای تولیدکنندگان داخلی را تأمین کنیم.

صالح احمدی خاطرنشان کرد: پتروشیمی خوزستان تنها تولیدکننده رزین اپوکسی و پلی کربنات در کشور است که توانسته طی این سال‌ها که صنعت خودروسازی و سایر بخش‌های کشور، با تحریم‌های ظالمانه غرب مواجه شده، خدمات مفیدی را به این بخش از صنعت ارائه کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: امیدواریم در ادامه همکاری‌‌های خود بتوانیم نیازهای سایر بخش‌های صنعت بویژه خودروسازی را برآورده کنیم.

در این بازدید سعید هاشمی عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی آذین خودرو نیز ضمن معرفی شرکت‌های تابعه این گروه صنعتی به محصولات تولیدی و جایگاه بالای آن در صنعت خودروسازی اشاره کرد.

وی گفت: واحد مهندسی و تحقیقات و گسترش، با بکارگیری روش‌ها و فن آوری‌های جدید بر پایه تامین مواد اولیه از منابع داخلی نقش عمده‌ای در فراهم کردن توسعه‌ای پایدار و مداوم دارد.

هاشمی افزود: در راستای ایجاد خودکفائی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید توصیه این گروه صنعتی به هفده شرکت زیر مجموعه آن با توجه به کیفیت بالا، دسترسی آسان، انعطاف در تغییر گریدها و خدمات پشتیبانی مناسب همکاری مناسب جهت تامین مواد اولیه از شرکت پتروشیمی خوزستان به عنوان تنها تولید کننده پلی کربنات و رزین‌های اپوکسی در کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.