×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ذوب‌‌آهن اصفهان، بهرام امینی، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت در گفتگو با خبرنگار ما با بیان خبر فوق گفت: هدف از ایجاد دفتر کارآفرینی، پرورش افرادی است که به خلق فرصت‌ها می پردازند.

وی گفت: در این دفتر فرآیند مطالعه، امکان سنجی و اجرای فعالیت های کارآفرینی بر اساس یک مدل و برنامه زمان‌بندی یک ساله مدنظر می‌باشد. نظر به وجود امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شامل نیروی انسانی متخصص، پرسنل با تجربه و در شرف بازنشستگی و خانواده‌های آنان، انواع تجهیزات و امکانات مرتبط با صنعت فولاد، و بهره مندی از استعدادها و تجربیات ارزشمند کارکنان، اجرای طرح کارآفرینی را تسهیل و ضروری می نماید.

وی گفت: در این پروژه، با تعامل موثر با کارکنان شرکت و نیز برآورد دقیق امکانات موجود، ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی در زمینه‌ی فعالیت های نوآورانه، خلاقانه و عملیاتی استخراج خواهد شد و سپس بر اساس تحلیل بانک اطلاعاتی ایجاد شده، پیشنهادات و اقدامات لازم جهت ایجاد ارزش افزوده در فعالیت ها (یا فرآیندها) ارائه و پیاده‌سازی خواهد شد.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن مراحل اجرای پروژه را در فاز اول مطالعه و بررسی امکانات و ایجاد یک بانک اطلاعاتی عنوان نمود و گفت: در این فاز، نیاز سنجی برای سایر دوره‌های آموزشی و کارگاهی تکمیلی از قبیل: آشنایی با اصول ثبت اختراع، شبکه‌سازی و کار تیمی، طراحی و تدوین مدل کسب و کار، اصول و روش های بازاریابی، تدوین برنامه بازاریابی، ارائه ایده و طرح به سرمایه‌گذار، روش های تامین مالی برای شرکت های نوپا، مسائل مالی و حسابداری، خلاقیت و ایده پردازی انجام و با هماهنگی مدیریت آموزش و منابع انسانی برای برگزاری آن ها برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی گفت: فاز دوم این پروژه تحلیل بانک اطلاعاتی و استخراج راهبردهای کارآفرینانه شرکت و فاز سوم نیز پیاده‌سازی اقدامات و تثبیت فعالیت های دفتر کارآفرینی می باشد.

امینی با بیان این که دفتر اجرایی این پروژه در محل شرکت ذوب‌آهن (ساختمان مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی) انجام خواهد بود افزود: در جهت تحقق اهداف این دفتر، از کلیه کارکنان محترم اعم از مدیران، معاونین، سرپرستان، کارشناسان و کارگران با هر سابقه کاری دعوت می گردد تا علاقه مندی خود به هر یک از موضوعات مرتبط به حوزه های تولید ثروت از دانش و تجربه، خلاقیت و نوآوری، تجاری سازی و ثبت اختراع و مالکیت فکری را به این دفتر اعلام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.