×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۲

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان هموطنان، کارکنان و مدیرعامل این بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند .

دکتر اکبری در حاشیه بازدید از مرکز تماس با مشتریان بانک قرض الحسنه مهرا یران اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود.

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.

  1. مالک توحیدی نیا

    مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران سلام و علیکم

    با احترام به استحضار می رساند اینجانب مالک توحیدی نیا فرزند:ابراهیم کدملی :۴۵۳۰۰۴۳۸۴۳ اهل و ساکن استان ایلام به علت مشکلات شدید مالی و اقتصادی که برایم اتفاق افتاده و همچنین بیماری پوکی استخوان همسرم توانایی درمان ان را ندارم بنابراین برای رضای خدا خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به پرداخت یک فقره وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه به اینجانب دستورات لازم را مبذول فرمایید.
    با تشکر از حضرتعالی مالک توحیدی نیا شماره تماس ۰۹۱۸۶۱۴۲۰۹۵
    ۰۹۱۸۶۱۴۹۲۹۷

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.