×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گام دیگر پاکسان در بومی‌سازی تولید مواد اولیه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: شرکت پاکسان موفق شد با بومی سازی دانش فنی، تولید پاکسامید و پاکساپون صدفی را در این مجموعه کلید بزند.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر که محققین پاکسان، موفق شدند محصولات جدید صنعتی در این مجموعه تولیدکنند گفت: به زودی دو محصول مهم در صنعت تولید محصولات شوینده با نام های پاکسامید و پاکساپون صدفی در شرکت پاکسان تولید و عرضه می شود.

وی به تولید نمونه های موفق آزمایشگاهی این محصول در شرکت پاکسان اشاره کرد و افزود: این دو ماده پاکساپون صدفی و پاکسامید از جمله مهم ترین مواد مورد نیاز برای تولید مواد شوینده خصوصا مایع ظرفشویی است که در آزمایشگاه واحد تحقیق و توسعه (R&D) با موفقیت تست و حتی در مقیاس کوچک با آن مایع ظرفشویی تولید شد تا کیفیت و مرغوبیت آن به شکل آزمایشگاهی و در همه ابعاد مورد بررسی و سنجش قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت پاکسان در ادامه ضمن اشاره به کیفیت نمونه تولیدشده پاکساپون صدفی در این شرکت یادآورشد: نمونه تولید شده تحت فرمولاسیون جدید شرکت پاکسان از لحاظ کیفیت و مرغوبیت قابل رقابت با نمونه های موجود در بازار است.

بقائی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات همکاران این شرکت در واحد (R&D) خاطرنشان کرد: همکاران ما با کار منسجم و با برنامه ریزی دقیق، بیشتر از ۴۰ نمونه با فرمول ها و ترکیبات مختلف ساختند تا به فرمولاسیون نهایی دست پیدا کردند که این امر عزم و اراده پرسنل این بخش برای تحقق شعار ما می توانیم را نشان می دهد.

وی با اشاره به صرفه اقتصادی این محصولات جدید صنعتی افزود: چون در پاکسان ماده اولیه تولید پاکساپون صدفی یعنی SLES تولید می شود بی شک تولید این ماده علاوه بر صرفه اقتصادی از بعد زمانی و در دسترس بودن نیز برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که مسیر تهیه آن کوتاه شده و برای تولید به خرید و آزمایش نمونه و اقدامات ثانویه دیگر نیازی نخواهیم داشت.

مدیرعامل پاکسان ضمن اشاره به دیگر مزایای تولید این محصولات یاداورشد: به زودی پاکسان قادر خواهد بود پس از افزایش میزان تولید این محصول، نیاز دیگر شرکت های گروه را نیز فراهم سازد.

بقائی در خاتمه از زحمات خانم زینب علی نژاد مدیریت واحد تحقیق و توسعه همکاران این واحد در به ثمر رسیدن تولید این محصول تقدیر و تشکر نمود و یاداورشد به زودی خبرهای خوب دیگری از این واحد خواهیم شنید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.