
نخستین نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه گروه سرمایهگذاری اهداف، روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه با حضور معاون منابع انسانی، مدیر روابط عمومی گروه و جمعی از مدیران روابط عمومی هلدینگها و شرکتهای تابعه در ساختمان مرکزی اهداف برگزار شد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان در این نشست، حبیب خراسانی، معاون منابع انسانی گروه سرمایهگذاری اهداف با اشاره به نقش راهبردی روابط عمومی در تحقق اهداف سازمانی، بر ضرورت ایجاد شبکهای منسجم از ارتباطات درونگروهی تأکید کرد.وی برندسازی، مسئولیت اجتماعی و مدیریت بحران را از محورهای کلیدی فعالیت روابط عمومیها دانست و خواستار تقویت هماهنگی میان واحدهای ارتباطی شرکتهای زیرمجموعه شد.در ادامه جلسه رضا هوشمند، مدیر روابطعمومی گروه سرمایهگذاری اهداف، ضمن تشریح سیاستها و برنامههای کلان رسانهای گروه، بر ضرورت ارتقای سواد رسانهای، خبرنویسی حرفهای و تولید محتوای هدفمند و اثربخش در رسانههای معتبر تأکید کرد.وی همچنین بهرهگیری از فناوریهای نوین و ابزارهای هوش مصنوعی در اطلاعرسانی، تحلیل دادهها و آموزش نیروهای روابطعمومی را از نیازهای ضروری امروز دانست و از برنامهریزی برای برگزاری نشستهای تخصصی ماهانه بهصورت گردشی در شرکتهای زیرمجموعه خبر داد.این نشست در پایان با تأکید بر استمرار همکاریها، تبادل تجربیات و ارتقای سطح هماهنگی میان روابطعمومیهای گروه سرمایهگذاری اهداف به کار خود پایان داد.
http://www.kioskekhabar.ir/?p=285373