×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی در مراسم معارفه دکتر مسعود یوسفی به عنوان معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: عمده ترین دلیل اصلاح ساختار تشکیلات مدیریت های درمان، به منظور همگرایی بیشتر و ارتقاء عملکرد و پاسخگویی بهتر به بیمه شدگان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به ضرورت اصلاح و بازنگری ساختار تشکیلاتی مدیریت درمان افزود: در جهت چابک سازی و تسهیل خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، بخشی از کارهای دفتر اسناد پزشکی برون سپاری خواهد شد و تشکیلات اسناد پزشکی محدود تر می شود.

وی گفت: تغییر و تحولات نتیجه مثبت دارد و تسهیل و تسریع خدمات و رضایتمندی مشتریان و بیمه شدگان و همچنین صرفه و صلاح سازمان را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه بر تعامل و ضرورت همگرایی و هم افزایی معاونت ها تاکید و ابراز امیدواری کرد با شکل گیری معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی در حوزه خرید خدمت بهتر از گذشته و موفق تر عمل کنیم.
دکتر مسعود یوسفی معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی نیز با تشکر از حسن اعتماد مدیر درمان در سپردن این مسئولیت گفت: از این اعتماد بسیار سپاسگزارم و امیدوارم با همکاری همه همکاران بتوانم این بار سنگین را به درستی به سر منزل مقصود برسانم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.