×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روبط عمومی چادرملو، در این جلسه ابتدا دکتر غریب پور با اشاره و حضور اثر بخش ۱۵ ساله مهندس نوریان در سمت مدیر عاملی چادرملو گفت: مهندس نوریان از مدیران تلاشگر و خدومی بودند که در طول حضور در چادرملو توسعه قابل توجهی ایجادکردند و مدیریتی موفق و بی نظیر داشتند. وی افزود: امیدواریم در آینده نیز همچنان از خدمات ارزنده ایشان در حوزه معدن و فولاد برخوردار باشیم.
دکتر غریب پور ضمن آروزی سلامتی برای مهندس نوریان تاکید کرد قطعاً پس از بهبود شرایط اضطراری کشور، مراسم تودیع در خور شآن و جایگاه ایشان برگزار می شود.
وی همچنین از مهندس تقی زاده بعنوان یکی از مدیران با سابقه این صنف و صنعت نام برد و افزود: مهندس تقی زاده نیز مدیری توانمند با ایده های توسعه بخش هستند بطوری که هنگام ترک شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح توسعه در دست اقدام داشتند. وی اظهار امیدواری کرد تفکر توسعه بخش مهندس تقی زاده همچون گذشته با همراهی اعضای هیات مدیره و همکاری مدیران و کارکنان چادرملو تداوم داشته باشد.
مهندس تقی زاده نیز ضمن تقدیر از تلاش های بی شائبه مهندس نوریان در جهت رشد و ارتقای شرکت چادرملو اظهار امیدواری کرد با همکاری همه نیروهای تلاشگر مجموعه چادرملو بتواند ادامه دهنده راه مهندس نوریان باشد.
مهندس تقی زاده همچنین اولویت کاری خود را تلاش در جهت گسترش فعالیت های اکتشافی، توسعه سرمایه گذاری و تامین آب عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود بتوان همزمان با بهره برداری از فاز ۱ پروژه انتقال آب خلیج فارس کلنگ خط دوم این طرح نیز به زمین زده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.