×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شورای معاونین شرکت چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از روند بازسازی کوره بلند شماره یک بازدید کردند . منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت در این خصوص به خبرنگار ما گفت : مراحل نهایی راه اندازی این کوره در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم .

وی افزود : تنها دغدغه ما به تامین مواد اولیه باز می گردد که این مهم در حال برنامه ریزی است و امیدواریم  سنگ آهن لازم برای فعالیت هر سه کوره بلند را داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت تصریح کرد : با وجود شرایط خاص حاصل از شیوع ویروس کرونا ، این بازسازی پیشروی خوبی داشت . هر چند جهت حفظ سلامت کارکنان برنامه را کمی تغییر دادیم اما با تلاش کارکنان ، پیشروی بسیار خوب بود و تاخیر ها جبران شد .

یزدی زاده گفت : بزرگترین ویژگی بازسازی کوره بلند شماره یک این است که تمام فعالیت های مهم از جمله طراحی و اصلاحات  توسط کارکنان شرکت صورت گرفته است . در واقع طراحی تعمیرات در فازهای مختلف ، با تلاش و کوشش و دانش کارکنان به بهترین شکل ممکن صورت گرفت .

مدیر عامل شرکت تصریح کرد : تعویض کامل بلوک های کربنی که به سختی در شرایط تحریم تامین شد ، اصلاح و تغییر سیستم های خنک کننده ، توزین ، سرند ، اتوماسیون و … تغییرات چشمگیری است که با طراحی های جدید در این بازسازی انجام شده و در مجموع این کوره به طور کامل نوسازی شده است .

وی اظهار داشت : با این توانایی و تجریه که در سه کوره بلند کسب کردیم ، ذوب آهن می تواند یک کوره بلند را به طور کامل طراحی نموده و بسازد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.