×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ملی پوش اوکراین: فیفا باز هم بازی ما را به تعویق بیندازد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار،  بازی پلی آف بین دو تیم ملی فوتبال اوکراین و اسکاتلند که قرار بود در ۲۴ مارس برگزار شود، به دلیل حمله روسیه به اوکراین به اواسط ژوئن یعنی خرداد ماه سال جاری موکول شده است.  برنده این دیدار به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت تا در نهایت یک تیم در گروه B در کنار انگلیس، ایران و آمریکا قرار بگیرد.
تاراس استپاننکو هافبک دفاعی شاختار دونتسک که آخرین بازی خود را در ماه دسامبر انجام داده و از آن زمان تاکنون هیچ بازی نکرده است گفت: ما مطمئناً نمی خواهیم قربانی این شرایط شویم اما سوال اینجاست که چگونه می توانیم چنین مسابقات مهمی را انجام دهیم در حالی که این همه مدت غیر فعال بوده ایم.
هر فوتبالیستی می‌داند که وقتی از مصدومیت برمی‌گردد، کلی زمان می برد تا به شرایط عادی برگردد و الان دقیقا شرایط همینطور است. بازی کردن در یک مسابقه، کاملاً متفاوت است. علاوه بر این، اگر برنده شویم باید دو بازی فشرده در چهار روز انجام دهیم تا به جام جهانی قطر برویم. فکر می‌کنم کسب یک نتیجه خوب بسیار دشوار خواهد بود. امیدوارم یوفا و فیفا به ما زمان بیشتری برای آماده‌سازی بدهند و بازی‌های پلی آف را بعداً برنامه ریزی کنند.
اوکراین قرار بود ابتدا در گلاسکو با اسکاتلند بازی کند. برنده این بازی سپس با اتریش یا ولز دیدار می کند تا مجوز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند. مسابقات لیگ فوتبال اوکراین از زمانی که روسیه به این کشور حمله کرد، به حالت تعلیق درآمد و بازیکنان تیم ملی اوکراین که در لیگ کشورشان بازی می کنند از آن زمان بازی رسمی نداشتند. روسیه نیز به دلیل تهاجم نظامی از تمامی مسابقات کنار گذاشته شده است و در پلی آف جام جهانی شرکت نکرد تا این دوره از رقابت‌ها را از دست دهد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.