×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با استناد به گزارش ارائه شده هیأت مدیره به مجمع  و سهامداران، تولید حق بیمه در سال ۱۳۹۸ را بالغ بر۶۰۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تولید حق بیمه با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پورتفوی بیمه ای، ۳۶ درصد رشد داشته است.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به پرداخت ۳۳۲۳۶ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان در سال ۱۳۹۸، اظهار داشت: نسبت خسارت این شرکت در سال ۱۳۹۸، با منفی۱۲٫۲ درصد کاهش، به ۵۵ درصد رسید.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سهم۱۰٫۲ (ده و دو) درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه و۱۴٫۸ (چهارده و هشت) درصدی از بازار بیمه خصوصی کشور اظهار امیدواری کرد که علیرغم شرایط سخت حاکم بر بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا، روند رو به رشد سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۹ بیش از پیش ادامه داشته باشد.
مدیرعامل بیمه آسیا از کارکنان و شبکه فروش پرتلاش بیمه آسیا که در ایام شیوع وکرونا با صلابت وسخت کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته ای به ارائه خدمات به مردم مشغول بودند سپاسگزاری کرد و همچنین از همکاری نهادهای ناظر به ویژه بیمه مرکزی ج.ا. ایران و سندیکای بیمه گران ایران قدردانی نمود.
در ادامه حسابرس و بازرس قانونی به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ پرداخت و معاونت مالی و اقتصادی بیمه آسیا با ارائه دلایل و مستندات، پاسخگوی بندهای گزارش حسابرس بود.
تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۸، تقسیم ۳۵۰ ریال سود بابت هر سهم بین سهامداران  بیمه آسیا وتصویب بودجه ۱۵میلیارد ریالی به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی به اتفاق آرای حاضرین، بخش بعدی مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا بود.
همچنین در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند. 
گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا در ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۸ تیرماه سال جاری آغاز شد و در ساعت ۱۱ صبح به پایان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.