×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر، دکتر علیرضا حاجی علی محمدی در آستانه برگزاری یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت اظهار داشت: این همایش، همایشی علمی‌و صنعتی محسوب می‌شود و شرکت‌های زیادی در برگزاری آن مشارکت دارند که علاوه بر تبادل تجارب و اطلاعات، گردهمایی این شرکت‌ها نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در حاشیه این همایش دو نشست ارائه صنعتی تحت عنوان “تحقیق و توسعه قطعه‌سازی” و “نشست‌های صنعتی راهبردی موتور” برگزار می‌شود که در این نشست‌ها گزارشی از فعالیت‌های مهم و دستاوردهای علمی-تحقیقاتی شرکت‌ها و دانشگاه‌های مختلف ارائه خواهد شد.

رئیس انجمن علمی‌موتور ایران خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه یازدهمین همایش موتورهای درون سوز، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی موتور ایران برگزار می‌شود که ۳۰ شرکت و دو دانشگاه جهت حضور در این نمایشگاه مشارکت دارند و دستاورد‌های تحقیقاتی- صنعتی خود را در قالب این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

گفتنی است یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت که از ۲۹ بهمن الی اول اسفند سال جاری برگزار می‌شود، از بخش‌های ارائه مقالات شفاهی و پوستری، سخنرانی‌های کلیدی، کارگاههای آموزشی، میزگردهای تخصصی، جشنواره علمی‌و فنی و نمایشگاه جانبی تشکیل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.