×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان به اتفاق مسعود علیاری مدیر کل تامین اجتماعی استان جهت تشریح اقدمات سازمان در استان در حوزه های مختلف با استاندار زنجان دیدار و گفتگو کردند.
استاندار زنجان در این دیدار، از فعالیتها، اقدامات و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان در زمینه خدمت رسانی به بیماران کرونایی تشکر و تقدیر کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان در ادامه به تشریح خدمات و اقدامات و دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان و در سطح استان زنجان پرداخت و گفت: بیش از ۷۰درصد تخت های بیمارستان های تامین اجتماعی هم اکنون در شرایط بحرانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
وی با بیان آمار بستری شدگان طی سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۸ هزا و ۲۵۰ بیمار در سال ۹۸ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
دکتر محمدی تصریح کرد: در بیمارستان های تامین اجتماعی اعمال جراحی بزرگ و کوچک قابل انجام میباشد که در سال ۹۸ بیش از ۷۳۶۵ مورد اعمال جراحی در دو بیمارستان های تامین اجتماعی استان زنجان به وقوع پیوسته است.
وی به سایت زنان و زایمان بیمارستان های تامین اجتماعی نیز پرداخت و گفت: از آنجائی که کلیه خدمات برای بیمه شدگان اجباری این سازمان در تمامی بیمارستان های تامین اجتماعی سراسر کشور بصورت کاملا رایگان است، از اینرو تمایل بیمه شدگان برای استفاده از خدمات زنان و زایمان در این مراکز بیشتر است به طوریکه در سال گذشته بیش از ۳۷۷۳ نوزاد در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان چشم به جهان گشوده اند که از این تعداد بیش از ۲۰۰۰ نوزاد زنجانی در آب و لیبر در آب متولد شده اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان افزایش جمعیت سالمندی را مشکل اساسی دولتهای آینده خواند و گفت: در کلیه مراکز خدمت رسانی در سازمان طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان از سالهای قبل اجرایی می شود و در این رابطه بیش از ۱۶۴ هزار و ۷۰۰ بیمار سالمند در سال ۹۸ توانستند از طرح ویزیت بیماران بدون نوبت بهره مند شوند که در مقایسه با سال ۹۷ بیش از ۱۵% افزایش مراجعین سالمند را نشان می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.