×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده اموال غیرمنقول این سازمان در سال ۱۴۰۳، یک هزار میلیارد ریال از املاک و مستغلات به فروش رفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد فرخی با بیان اینکه رمزگشای مزایده ۱۱۴۹ غیر منقول به عنوان نخستین مزایده سال ۱۴۰۳ سازمان، بعدازظهر امروز با حضور علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول برگزار شد، اظهار کرد: در این مزایده ۲۹۲ ردیف ملک شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری و صنعتی در سراسر کشور عرضه شده بود.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: نخستین مزایده غیرمنقول ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۸ فروردین آغاز شده بود و متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه از طریق سایت ستاد ایران برای ارائه پیشنهاد و شرکت در مزایده فرصت داشتند.

وی با بیان اینکه در این مزایده ۹ ملک به مبلغ بیش از یک هزار میلیارد ریال به فروش رفته است، گفت: این در حالی است که طبق آمار هر سال تا شهریور ماه فروش بالای یک هزار میلیارد ریال سابقه نداشته و این رقم معادل فروش کل اموال غیرمنقول در سال ۱۴۰۰ است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.