×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ساختمان جدید شعبه بومهن با هدف تسهیل امور و خدمات دهی بهینه و مطلوب به مشتریان با حضور عضو هیات مدیره، امام جمعه شهرستان بومهن، تنی چند از مدیران ارشد بانک ملی ایران و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و مشتریان این شعبه افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان بومهن ضمن تبریک عید سعید مبعث، سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) و ایام مبارک دهه فجر با ابراز رضایت از عملکرد بانک ملی ایران و کارکنان آن در این منطقه، توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم را عبادتی بزرگ و دارای اجر در پیشگاه الهی دانست .

وی با اشاره به اهمیت حفظ احترام به مراجعه کنندگان و مشتری‌مداری در شعب بانک ها گفت: حفظ کرامت انسانی، خدمت‌رسانی ممتاز و رفتار شایسته در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقای بهره‌وری بسیار با اهمیت است.

وی در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران در تمام دوران سخت کشور همواره در کنار مردم ایستاده است، افزود:

نقش این بانک در رونق تولید و ایفای مسئولیت های اجتماعی از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مهم است.

حجت الاسلام حسینی درپایان سخنان خود نیز در این مراسم با بیان این که در شهرستان پردیس جمعیت بسیار زیادی سکونت دارند، خواستار تاسیس یک شعبه از بانک ملی ایران در این منطقه جهت تسهیل و تسریع در انجام امور بانکی ساکنان شد.

احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک پیش رو، با قدردانی از زحمات مسئولان شهرستان بومهن و تلاش های مسئولان و کارکنان اداره امور شعب شرق تهران و اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران در راستای افتتاح این شعبه جدید، تصریح کرد: این شعبه با بهره‌مندی از تجهیزات به روز و کارآمد و استفاده از فناوری‌های نوین، آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد فضاهای مناسب برای خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها گفت: همانگونه که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارائه شود، بازسازی شعب و متناسب سازی محیط آن با نیازها و شرایط روز مشتریان می تواند بیش از پیش رضایت مشتریان و مردم شریف این منطقه را جلب کند.

احمد بهکار مرام تصریح کرد: همه مردم این منطقه می توانند از امکانات و ظرفیت های کم نظیر بانک ملی ایران در شعبه بومهن بهره ببرند و امور مالی خود را در این واحد متمرکز کنند.

مدیر امور شعب تهران و مستقل بانک ملی ایران نیز در این مراسم طی سخنانی خدمت به مردم را بزرگترین افتخار کارکنان بانک دانست.

در بخش دیگری از این مراسم سید رضا خادمی رئیس اداره امور شعب شرق تهران در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، به تشریح فعالیت های انجام شده این اداره امورشعب در منطقه پرداخت و اظهار داشت: طی سال های گذشته با حمایت مردم که پشتوانه بانک ملی ایران هستند؛ فعالیت کردیم و امیدواریم در سال های آینده با ارائه خدمات مطلوبتر رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب نمائیم.

وی افتتاح این شعبه را نقطه عطفی در ارائه خدمات به مشتریان منطقه دانست و گفت: تقویت و توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیکی و ایجاد بسترهای لازم جهت کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب از طریق ارائه خدمات جدید از اولویت های این بانک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.