×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
غایب بزرگ چلسی در جام جهانی باشگاه‌ها

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، ملی پوش انگلیسی از ۲۹ دسامبر و پس از مصدومیت در تساوی ۱-۱ چلسی در لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون، از میادین دور بوده است.
توخل گفت: ریس هنوز در تمرینات تیمی نیست، بنابراین او این آخر هفته در دسترس نیست و او با ما به ابوظبی سفر نخواهد کرد زیرا به تمرینات تیمی بازنگشته است.
توخل گفت: تشخیص بلافاصله این بود که آسیب بزرگی است، و  باید صبور باشیم. این یک مصدومیت همسترینگ است، همیشه این مصدومیت ها مشکل است. او یک بازیکن بسیار فیزیکی است که چنین چیزی برای او رخ می دهد. متأسفانه او پس از آن به آنفولانزا هم مبتلا شد.
قهرمان اروپا پس از بازی روز شنبه در جام حذفی مقابل پلیموث دسته سومی، به امارات می رود و قصد دارد پس از منچستریونایتد و لیورپول به سومین باشگاه انگلیسی تبدیل شود که جام را به دست آورده است.
روبن لوفتوس چیک نیز بازی شنبه جام حذفی را  از دست خواهد داد، در حالی که کریستین پولیسیچ و تیاگو سیلوا پس از انجام بازی های بین المللی در دسترس نیستند. پس از مصدومیت زانو بن چیلول  و مشکل ادامه دار همسترینگ جیمز، چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه نتوانست خریدی داشته باشد.
توخل در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، چلسی را به پیروزی ۱-۰ مقابل منچسترسیتی رساند. آبی‌ها سپس در ضربات پنالتی ویارئال را شکست دادند و قهرمان سوپر جام یوفا در ماه آگوست شدند. چلسی برای دومین بار به جام باشگاه های جهان بازمی گردد. در اولین بار در سال ۲۰۱۲ کورینتیانس قهرمان شد و چلسی نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.
چلسی در اولین دیدار خود باید در نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار الهلال عربستان یا الجزیره دیدار کند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.