×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ذوب آهن اصفهان، علی احمدیان رییس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان  در حاشیه برگزاری مجمع عمومی شرکت به خبرنگار ما  گفت : از گذشته نسبت به ذوب آهن اصفهان و فضای تولید آن شناخت داشتم اما برای حضور در جمع کارگران پرتلاش این کارخانه و کارشناسان آن و همچنین به روز کردن اطلاعاتم، بازدیدهای جامعی از کلیه بخش های خط تولید این کارخانه عظیم داشتم و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها قرار گرفتم.

وی افزود : در جلسات هیات مدیره شرکت دو پروژه تولید ریل و همچنین PCI  به طور خاص مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد زیرا در کنار سایر طرح ها ی شرکت این دو پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. 

رییس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان تصریح کرد :  وزارت صمت همواره برای حل مشکلات ذوب آهن اصفهان برنامه ریزی داشته است اما به اعتقاد من در این ایام کوتاه حضور دکتر مدرس خیابانی در وزارت صمت، اتفاقات بسیار بی نظیری در مقایسه با سال های قبل رخ دارد که انشاا… برآیند این نگاه ویژه،جهش تولید مورد نظر مقام معظم رهبری است. از طریق این حمایت ها و برطرف شدن نیازها،مطمئناً یکی از ظرفیت های جهش تولید در کشور،شرکت ذوب آهن اصفهان است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : ذوب آهن اصفهان ساختار نیروی انسانی حرفه ای و با تجربه دارد که همگان در کشور به این مهم واقف هستند،این پارامتر مهم و تاثیر گذار نقش برجسته ای در ارتقاء بهره وری شرکت دارد. 

وی افزود : زمانی که دولت انتظار دارد ما در تنظیم بازار داخل و تامین نیاز مردم در داخل کشور قیمت ها را متناسب با سیاست های تنظیم بازار عرضه کنیم ، به طور طبیعی ما هم در مقابل انتظار داریم که دولت به مادر صنعت فولاد کشور در  تامین مواد اولیه و منابع مالی کمک کند.فقط در این صورت است که می توانیم با سود بسیار ناچیز و با کمترین قیمت،نیازهای داخل کشور را تامین کنیم و به نظرم این یک خواست متقابل و حق دولت است به عنوان اینکه مسئولیت بازار را به عهده دارد و از آن طرف حق ما است به عنوان اینکه دولت از ما انتظار دارد کمترین قیمت ها را در بازار عرضه کنیم لذا باید حمایت داشه باشد. انشاا… با شرایطی که در ماههای اخیر فراهم شده بتوانیم بخش عمده ای از مشکل تامین مواد اولیه کارخانه را برطرف کنیم.

علی احمدیان ادامه داد : با بر طرف شدن مشکل مواد اولیه،ذوب آهن اصفهان این توان را دارد که ضمن اداره کردن خوب کارخانه و ارائه سود به سهامداران خدمات مناسب تری نیز به کارکنان شرکت به عنوان بزرگترین سرمایه سازمان داشته باشد.این موضوع مهم در راس برنامه های شرکت قرار دارد و اگر نواقصی هم در این خصوص وجود داشته است، امیدواریم به سرعت برطرف کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.