×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر پیام اکبری در نشست با رسانه های خبری استان، اظهار داشت: طی سه سال اخیر قریب به ۴۰میلیارد تومان تجهیزات درمانی مطلوب برای بیمارستان شهدای گمنام و مراکز درمانی تابعه خریداری و نصب کردیم که با احتساب تورم موجود بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان تجهیزات است.

وی با بیان اینکه در بخش هتلینگ بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: تمامی دستگاه های مورد استفاده در مراکز درمانی تابعه، از بهترین نمونه های تجهیزات موجود در کشور هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر اعمال جراحی که تا سه سال پیش بیمه شدگان مجبور بودن برای درمانش کلی هزینه کنند و جهت دریافت خدمات درمانی به  استان های همجوار مراجعت نمایند، در حال حاضر در استان و بیمارستان شهدای گمنام تجهیزاتش فراهم شده  و آن اعمال بصورت صد در صد رایگان برای مردم انجام می شود.

وی اظهار داشت: حاصل کارمان مورد رضایت مردم قرار گرفته و قریب به ۸۵درصد رضایتمندی در این بخش وجود دارد. 

وی گفت: در سه سال متوالی بیمارستان شهدای گمنام توانسته در بین ۷۰ بیمارستان  هم سطح خود در کشور مقام اول را کسب نماید و با تلاش همکاران مجموعه، تنها مرکزی که لوح مرکز خدماتی سبز را  از سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای اولین بار دریافت کرد، این استان بود.

دکتر اکبری گفت: با  تلاش شبانه روزی مجوز ساخت و اضاف نمودن ۹۰۰۰ متر مربع فضای فیزیکی را به فضای کنونی بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی اخذ نمودیم و با تلاش همکاران تعداد تخت ها را از ۳۲ به ۶۴ افزایش دادیم و مصمم هستیم این تعداد تخت را به ۹۹ تخت افزایش  دهیم. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.