×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر افزود: سالانه به چهار میلیون و هفتصد هزار بیمار سرپایی و ۶۵ هزار بیمار بستری در مراکز ملکی خدمت رسانی انجام می شود.
مدیر درمان استان ادامه داد: با ۱۴۰۰ موسسه تشخیصی و درمانی، اعم از دولتی و خصوصی و خیریه طرف قرار داد هستیم که بر این اساس ۹۰ درصد هزینه های بستری و ۷۰ درصد هزینه های سرپایی بیمه شدگان را پرداخت می کنیم.
دکتر فخر اظهار داشت: در سال ۹۸ در استان کرمان ۸۰۰ میلیارد تومان صرف ارائه و تامین خدمات درمانی شد و در سال جاری نیز یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظرگرفته شده است.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد گفت: در شش ماهه گذشته با تزریق ۵۳۵ میلیارد تومان اعتبار توانستیم این بدهی ها را پرداخت نماییم.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص کنترل ویروس کرونا اظهار داشت: از مجموع ۵۴۵ تخت بیمارستانی استان تعداد ۱۵۰ تخت را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم و در مجموع ۳۰ درصد این بیماران در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان خدمات درمانی دریافت کردند.
وی یادآور شد: درزمینه فعالیتهای آموزشی، نیاز سنجی، پشتیبانی و تامین دارو و تجهیزات، تجربیات ارزنده ای در مقابله با کرونا اندوخته ایم.
دکتر فخر در مورد اجرای طرح های عمرانی گفت: پروژه ساخت بنای جدید پلی کلینیک رفسنجان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان صرف بازسازی درمانگاه شماره سه کرمان شده است و یازده میلیارد تومان نیز برای بازسازی بخش های سی اس آر،لنژری، زایشگاه و بخش اورژانس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان هزینه شده است.
وی همچنین به ساخت و راه اندازی درمانگاه راور اشاره نمود و افزود: بازسازی بخش های بیمارستان زرند نیز در دستور کار است.
مدیر درمان در پایان سخنانش اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک، پروژه های: پذیرش و نسخه الکترونیک و استعلام الکترونیکی اعتبار دفترچه درمان تامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.