×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران،  حسن حنان در نشست با رؤسای اتحادیه‌های نان با تأکید بر حساسیت زنجیره تولید و تامین گندم، آرد و نان به‌ویژه در شرایط کنونی، اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و دانشگاه‎‌های علوم پزشکی را به تمامی مراکز خرید گندم، زنجیره آرد و اتحادیه‌ها و اصناف مربوط ابلاغ کرده‌ایم و نظارت‌ها نیز به صورت تمام‌وقت انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۰۰ مرکز خرید گندم برای تحویل، حمل و نگهداری در انبارها و سیلوها فعال است، همچنین ۸۳ هزار واحد خبازی و بیش از ۶۰ واحد نان صنعتی داریم که پروتکل ها به این واحدها ابلاغ شده و نظارت ها اعمال می شود.

حنان با اشاره به این نکته که اگر قصوری باشد برخورد می شود، خاطرنشان کرد: ما برای متخلفان قطع سهمیه را پیش بینی کرده‌ایم زیرا بهداشت و سلامت مردم برای ما اصل است. 

وی در رابطه با پروتکل‌های فاصله اجتماعی در مراکز خرید گندم گفت: ما در مراکز خرید پروتکل را به گونه ای تدوین کرده‌ایم که حضور حداقل افراد با محموله گندم را داشته باشیم و نوبت دهی شود تا تجمع صورت نگیرد.

قائم مقام مدیرعامل افزود: افراد باید مواد اولیه اعم از ضد عفونی کننده، دستکش و سایر موارد را همراه داشته باشند، همچنین مواد بهداشتی در خود مراکز هم موجود است.

وی ادامه داد: محموله‌ها آزمایش شده، مشخصات آن‌ها ثبت می شود و محموله با نظارت کامل تخلیه و به بیرون مرکز هدایت می شود تا از استقرار افراد جلوگیری شود که این روند از هشت صبح تا هشت شب ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.