×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حراج خرده فروشی برخط کالاهای اموال تملیکی روزانه در ٣٠ استان برگزار می‌شود

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج خرده‌فروشی برخط روزانه در ٣٠ استان برای تامین نیاز خانوارها و مصرف کنندگان واقعی برگزار می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، «سعید غلامی باغی» در آیین رونمایی از سامانه حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی اظهار داشت: تعداد کالاها در این سامانه شامل ١٠ قلم لوازم خانگی است که عرضه می شود.

وی افزود: در گام نخست گارانتی برای کالاها نداریم، اما در زمان تحویل به شرط سالم بودن کالاها را تحویل می دهیم.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه‌داد: کالاها برای ٢ سال اخیر است و حراج خرده فروشی کالاها در این سامانه تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه حراج برخط کالاها گامی بلند در گذر سازمان و عبور از روش های سنتی است، گفت: همت دولت در حراج الکترونیکی، رفع نیازهای مردم و ارتباط مستقیم دولت با مردم با حذف واسطه هاست.

غلامی عنوان کرد: اراده سازمان اموال تملیکی در برگزاری حراج های برخط است که در گذشته به کندی کار می شد و همکاری سازمان با سامانه الکترونیک دولت در فضایی شفاف است.

وی با بیان اینکه این سامانه فضای رقابتی را فراهم می کند، گفت: در صورت گسترده بودن کالاها باعث رسیدن کالاها به قیمت واقعی بازار می‌شود، این در حالی است که تعداد کالاهای اموال تملیکی زیاد نیست.

وی گفت: شرکت کنندگان می توانند چندین کالا را به صورت همزمان خرید کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، ضمن اینکه قیمت کالاهایی که در سامانه ارائه شده پایین‌تر از قیمت بازار است و در راستای حمایت از خریداران واقعی و نیاز خانوارهاست.

عضو هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: امکان خریدخرده فروشی اموال تملیکی برای متقاضیان در این سامانه فراهم شده و از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت setad.ir، پنجره ملیخدمات دولت هوشمند iran.gov.ir و تارنمای سازمان اموال تملیکی tamliki.ir اقدام کنند.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.