×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور در جمع کارشناسان و روسای بیمارستانهای ملکی و با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: ما یک تیم منسجم و قاطع هستیم که اعتقاد داریم وقتی خودمان خوب عمل کنیم بقیه نیروها هم انگیزه پیدا می کنند خوب عمل کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان ضمن تشکر از خدمات ارزنده مراکز درمانی در طی گسترش ویروس کرونا از جمله بیمارستان دکتر غرضی در اصفهان و بیمارستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها نجف آباد در غرب استان که مدتی بعنوان مرکز ریفرال کرونا بودند، خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که افراد تحت پوشش تامین اجتماعی افراد کم بضاعتی هستند که باید بهترین خدمات را بدون هزینه در مراکز درمانی تامین اجتماعی دریافت کنند و محدودیت در ارائه خدمات به دیگر بیماران نداشته باشیم.

وی افزود: از اینرو به این نتیجه رسیدیم که هر سه بیمارستان تحت پوشش تامین اجتماعی در استان اصفهان و ۲۷ پلی کلینیک باید به اصالت اصلی‌شان برگردند چرا که باید متخصصان این مراکز وظیفه اصلی خودشان را انجام دهند و در صورت لزوم ما آماده خدمت به کلیه هموطنان عزیز هستیم.
دکتر کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در خصوص اختصاص دو بیمارستان ملکی به کرونا، با بیان مدل هایی که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده گفت: مجموع برآورد ما این است که در ماه های آینده تعداد بسیار بیشتر بیمار کووید  – 19 را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: کاری که مجموعه درمان در این ایام انجام می دهند، قابل مقایسه با هیچ زمانی در حوزه سلامت نیست و روزهای سختی است که قطعا با همراهی مجموعه ها به سلامتی به سر خواهیم برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.