×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نماینده مردم شازند، مدیران کل و درمان تامین اجتماعی ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شهرستان در جلسه ای دور هم جمع شدند و امکانات درمانی شهرستان شازند را بررسی کردند.
مهمترین دستور کار این جلسه احداث و یا احداث نکردن بیمارستان جدید در شهرستان شازند بود که مجتمع پتروشیمی شازند در راستای مسئولیت اجتماعی متعهد به ساخت آن در شهرستان شده بود و در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی در خرداد ۱۳۹۷ کلنگ احداث این بیمارستان بر زمین زده شد.
محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی های کارشناسی در این جلسه مقرر شد بجای احداث بیمارستان جدید، بیمارستان تامین اجتماعی شازند بعنوان تنها بیمارستان منطقه توسط مجتمع پتروشیمی شازند بهینه سازی و مجهز به امکانات روز پزشکی شود و همچنین فضای فیزیکی ساختمان بیمارستان توسعه یابد.
وی افزود: مقرر شد کلینیک دیگری در مرکز شهر جهت حضور پزشکان متخصص احداث شود تا خدمات دهی به مردم در این زمینه نیز انجام شود. همچنین منازل سازمانی برای متخصصین که از نقاط مختلف استان برای ارائه خدمات درمانی به شازند می آیند ساخته شود.
رجبی سرپرست فرمانداری شازند نیز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی شازند مطالبه مردم بود که مقرر شد به زودی تجهیز این بیمارستان آغاز شود.

گفتنی است؛ شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند و تنها بیمارستان موجود در این منطقه متعلق به تامین اجتماعی است که طرح تحول سلامت نیز در آن اجرا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.