×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پنل تخصصی پژوهشکده بیمه در رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ ، با عنوان «رویکردهای نوین در صنعت بیمه» و با حضور پروفسور دکتر سایم کایادیبی استاد تمام دانشکده علوم اسلامی دانشگاه مرمره ترکیه، دکتر مراد یاس استادیار دانشکده اقتصاد و مالی اسلامی این دانشگاه و دکتر فرزان خامسیان مدیر گروه پژوهشی عمومی بیمه پژوهشکده بیمه، روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، همزمان با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، پنل تخصصی پژوهشکده بیمه با موضوع «رویکردهای نوین در صنعت بیمه» از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در سال ملاصدرا مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.
در این پنل تخصصی پروفسور دکتر سایم کایادیبی دارای درجه دکتری در رشته حقوق اسلامی از دانشگاه دورهام و استاد تمام دانشگاه مرمره ترکیه، سخنرانی با موضوع «ارزشیابی الگوی بیمه مبتنی بر مشارکت ترکیه، تکافل و طرح گواهی بازنشستگی خصوصی در چارچوب نظریه قرارداد» را ارائه می‌نماید.
دکتر مراد یاس دارای درجه دکتری مالی اسلامی از دانشگاه اینسیف و استادیار دانشکده اقتصاد و مالی اسلامی دانشگاه مرمره نیز سخنرانی علمی با موضوع «بیمه بازنشستگی خصوصی – مشارکت خودکار و تجربه ترکیه» را ارائه خواهد کرد.
گفتنی است پرفسور دکتر سایم کایادیبی سابقه تدریس در دانشکده مطالعات اسلامی دانشگاه مالایا مالزی[۱]، دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) [2] و دانشگاه اینسیف مالزی را در کارنامه خود دارد. وی علاوه بر همکاری با سازمان‌های علمی و حرفه‌ای، به عنوان رئیس کمیته استانداردهای حلال اتحادیه اروپا، معاون رئیس دانشکده ارتباطات بین‌المللی دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی، مدیر مدرسه آموزش حرفه‌ای علوم اجتماعی[۳] رئیس دانشکده بانکداری و مالی دانشگاه کارابوک ترکیه [۴] و رئیس دانشکده علوم اسلامی این دانشگاه فعالیت داشته است. همچنین چندین کتاب و مقاله به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی منتشر نموده و تعهد مستمر وی به پژوهش و نگارش در حوزه‌های مرتبط به پیشبرد دانش مالی و اقتصاد اسلامی کمک نموده است.
دکتر مراد یاس نیز دارای گواهینامه مالی اسلامی از دانشگاه دورهام انگلیس می‌باشد که علاوه بر عضویت در کمیته علمی اولین کنفرانس سالیانه مالی اسلامی در ایالات متحده (NASIF) و یازدهمین کارگاه اقتصاد اسلامی زیست‌محیطی و اقتصاد اسلامی ترکیه، سمت‌هایی چون ویراستار نشریات مختلف در کشور ترکیه، اجرای طرح‌های پژوهشی، تالیف کتب در زمینه‌های مختلف و ارائه مقالات علمی در همایش‌ها را در سابقه علمی خود دارد.

[۱] University of Malaya (UM), Faculty of Akademi Pengajian Islam

[۲] International Islamic University of Malaysia

[۳] Vocational School of Social Sciences

[۴] Karabuk University

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.