×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیر شعب استان اصفهان افزود : بانک توسعه تعاون استان اصفهان در سال ۹۸ و ۵ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۰هزار و ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات به تعداد ۱۴ هزار و پانصد اتحادیه ها ، تعاونی ها و اعضای تعاونی ها و مشتریان خود در قالب انواع عقود اسلامی پرداخت نموده است. که از این مجموع ، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر به مبلغ بیش از هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال و پرداخت تسهیلات تکلیفی به اشتغالزایی به مبلغ ۵۴۳ میلیون ریال ، پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ ، هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال ریال و همچنین پرداخت تسهیلات از محل منابع داخلی بانک بیش از ۶ هزار ۸۸۲ میلیارد ریال که از این مبلغ ۷۰ درصد به بخش تعاون اختصاص داده شده.

وی در همین راستا گفت : بانک نسبت به اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، منابع داخلی و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۶ (اشتغال فراگیر)، تسهیلات قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی (ثبت نام در سامانه کارا) ، تسهیلات تکلیفی اشتغالزایی قرض الحسنه بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) و مشاغل خانگی و، تسهیلات خسارت دیدگان سیل و زلزله سال ۹۷ ، تسهیلات به تولید کنندگان اقلام بهداشتی و تسهیلات تفاهم نامه ای با سایر دستگاهها و شرکت ها در راستای حفظ و ایجاد اشتغال همسو با سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را دارد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان عنوان کرد : بانک توسعه تعاون در استان اصفهان با ۱ مدیریت شعب و ۲۸ شعبه و یک باجه و ۲۱۴ نفر پرسنل تحصیلکرده و جوان، خدمات خود را به بخش تعاون و سایر بخشهای اقتصادی در قالب انواع خدمات بانکی، انواع تسهیلات، خدمات ضمانت نامه ای، خدمات ارزی و خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه می نماید.

وی در ادامه گفت : در ۴ ماهه سال جاری تعداد ۴۳۵فقره ضمانت نامه بالغ بر ۹۵۴میلیارد ریال توسط شعب استان صادر گردیده است که۷۰ درصد برنامه ابلاغی محقق گردیده است. و همچنین در سال۹۸ تعداد ۹۴۰ فقره انواع ضمانت نامه بالغ بر ۱۸۸۰ میلیارد ریال جهت تسهیل مراودات بازرگانی و پیمانکاری به مشتریان خود ارائه نموده است.

عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان اظهار نمود ضریب نفوذ مشتریان الکترونیکی استان به ۳۴ درصد کل مشتریان رسیده و از برنامه های بانک توسعه تعاون استان اصفهان، گسترش پوشش خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش ضریب نفوذ مشتریان الکترونیکی می باشد. در حال حاضر تعداد ۳۷ دستگاه ATM و ۳۸۵۰ دستگاه POS به مشتریان گرامی بانک خدمات ارائه می نمایند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۳۹۹ و فرمایش مقام معظم رهبری در سال جاری که مزین به نام جهش تولید است به نقش و جایگاه تعاون در تحقق این هدف گفت : بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولید ملی و مقاوم سازی اقتصاد در برابر بحران های گوناگون و با مدیریت و تعاونی ها به عنوان بنگاههای اقتصادی مردم نهاد که با سرمایه مردمی برای مردم و با مدیریت مردم فعالیت می کنند.

وی در همین راستا افزود : بانک توسعه تعاون نقش مهم و موثری در تحقق اهداف اقتصاد خصوصا بخش تعاون دارد و به جهت مزیت های مناسب از جمله مردم نهادترین بخش اقتصاد، سازگاری با عدالت اجتماعی، ایجاد اشتغال ارزان قیمت (پایین بودن حجم سرمایه گذاری مورد نیاز)، انعطاف پذیری بیشتر، تحرک و پویایی، پاسخگویی سریعتر به تحرکات بازار، تنوع و گستردگی فعالیت ها در سطح کشور، بزرگترین شبکه توزیع کالا، شبکه حمل و نقل و … می تواند کمک شایانی به تحقق اهداف تولید ملی و اشتغال داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.