×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، اولین مجمع بررسی عملکرد شعب بانک با هدف بررسی عملکرد شعب در سه‌ماهه اول سال جاری، روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه با حضور محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره، مهدی سیف‌علیشاهی، ناصر صنعتی‌نژادفرد و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و جمعی از روسای شعب در سالن همایش‌های ساختمان عرفان بانک کارآفرین برگزار شد.

مهدی سیف‌علیشاهی عضو هیات مدیره و رئیس مجمع پایش عملکرد شعب، طی سخنانی با تاکید بر ضرورت پایش عملکرد تمامی بخش‌های سازمانی خاطرنشان کرد: این جلسات می‌تواند به بازنگری و اصلاح اهداف و برنامه‌ها منجر شود. در چند ماه گذشته با تلاش مدیریت جدید و تمامی همکاران صف و ستاد، شاهد رشد و ارتقای بانک بودیم و امیدوار هستیم با ادامه و بهبود این روند و تلاش همه همکاران، اوراق سبز قوی‌تری به کارنامه بانک اضافه کنیم.

در ادامه این نشست محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین طی سخنانی با تبیین وضعیت بانک در بخش ارزی خاطرنشان کرد: بخش ارزی و بین‌المللی بانک نسبت به گذشته گسترده‌تر و بهتر عمل کرده است و دلیل عمده آن هم این است که با توجه به اتخاذ رویکرد جدید، شعب بیشتری از بانک خدمات ارزی مورد نیاز مشتریان را ارائه می‌دهند.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶ شعبه بانک کارآفرین به مشتریان خود خدمات ارزی ارائه می‌دهند. در نظر داریم خدمات ارزی را در شعب بیشتری از بانک ارائه دهیم که تحقق این امر مستلزم مطالعه، برنامه‌ریزی جدی و دقیق می‌‌باشد.

ناصر صنعتی‌نژادفرد عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در بخش دیگری از این جلسه با تشکر از تمامی همکاران شعب بانک برای دستیابی به اهداف ابلاغی سه‌ماهه اول سال جاری خاطرنشان کرد: در مقایسه با بانک‌های دیگر شاهد رشد دو و نیم برابری ضمانتنامه‌ها بودیم که عملکرد بسیار خوب و قابل‌قبول و جهشی در این زمینه محسوب می‌‌شود. همچنین باید به سمت صدور ضمانتنامه‌های پیمانکاری حرکت کنیم که نسبت به سایر ضمانتنامه‌ها ریسک کمتری دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در شعب تاکید و تصریح کرد: روسای شعب باید دقت نمایند تا اعتبارسنجی دقیقی از مشتریان صورت گیرد و پس از احراز اهلیت مشتریان نسبت به اعطای تسهیلات اقدام شود.

اولین مجمع پایش عملکرد شعب بانک کارآفرین برگزار شد

دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اهتمام جدی بانک کارآفرین به بحث سرمایه انسانی و با تشریح اهداف و برنامه‌های این معاونت خاطرنشان کرد: طرح طبقه‌بندی مشاغل از جمله اولویت‌های این معاونت است که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد. هدف اصلی از اجرای این طرح برقرای عدالت رویه‌ای در تعیین حقوق و مزایای همکاران است.

در بخش دیگری از این همایش دکتر علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی و مدیر بانکداری‌ شرکتی ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران در تمامی بخش‌ها و به‌ویژه شعب بانک خاطرنشان کرد: بررسی آمارها و ارقام سه‌ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد که در زمینه ضمانتنامه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل‌توجهی داشته‌ایم. در بحث مصارف با وجود مشکلات پیش رو، نسبت به پایان سال ۱۳۹۸ رشد چهار درصدی محقق شده که بدون شک در آینده نزدیک این رقم افزایش خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای شعب استانداردهایی تدوین شده که لازم است همکاران شعب با در نظر داشتن این چارچوب‌ها برای تحقق اهداف ابلاغ شده فعالیت کنند. هدف ما افزایش کمیت در عین حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات در بانک کارآفرین است.

اولین مجمع پایش عملکرد شعب بانک کارآفرین برگزار شد

بر اساس این گزارش همچنین دکتر زهرا اسلامی مدیر طرح و توسعه و دبیر مجمع بررسی عملکرد شعب، با ارائه گزارشی به تشریح برنامه‌های عملیاتی شعب در سه‌ماهه اول سال جاری بر اساس شاخص‌های ابلاغی منابع، مصارف، ضمانتنامه‌ها، تعهدات و فعالیت‌های ارزی پرداخت و ضمن مقایسه عملکرد شعب به تفکیک تهران و شهرستان‌ها در درجات مختلف سه شعبه اول را در هریک از شاخص‌ها معرفی کرد.

اسلامی همچنین گفت: با تکمیل سامانه برنامه عملیاتی شعب، امکان رویت کارنامه عملیاتی بر اساس آخرین اطلاعات عملکردی برای شعب فراهم شده است.

همچنین اسمعیل برزنونی مدیر امور شعب مسایل، مشکلات و پیشنهادهای همکاران در شعب سراسر کشور را مطرح کرد و اعضای هیات مدیره رهنمودهای لازم را در خصوص مباحث مطروحه بیان کردند و در برخی موارد دستور پیگیری‌های لازم از سوی مدیریت‌های ذیربط را ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.