×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، شعبه قزوین این بانک از ششم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب ساری، آمل، بابل و تنکابن این بانک، از ششم تا یازدهم مرداد ماه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۲:۴۵ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهند بود.

بنا به اعلام استانداری استان خوزستان، شعب بانک کارآفرین در شهرهای اهواز و آبادان در روزهای سه‌شنبه ۷ و چهارشنبه ۸ مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

همچنین این دو شعبه در روزهای شنبه چهارم و یکشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و در روز دوشنبه ششم مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی می‌باشند.

همچنین شعبه بوشهر این بانک یکشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ فعال است. این شعبه از  6 تا ۳۱ مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه اراک از ۵ تا ۳۱ مرداد ماه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه سمنان از دوم تا پانزدهم مرداد ماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب بلوار دکتر بهشتی کرمانشاه و فردوسی کرمانشاه از ۳۱ تیر تا ۲۰ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه خرم‌آباد این بانک از ۲۹ تیر تا ۳۱ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.