×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری اظهار داشت: خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان هرمزگان به جمعیت بیش از ۹۰۰ هزار نفری بیمه شدگان استان در مراکز درمانی تامین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد ارائه می شود.

وی در تشریح عملکرد سه ماهه مدیریریت درمان استان گفت: ۶۷۲ هزار و ۱۵۵ مورد مراجعه بیمه شدگان طی سه ماه اول سالجاری خدمات درمانی دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۷۸هزار و ۲۵۶ مورد در حوزه درمان مستقیم یعنی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان شامل؛ بیمارستان خلیج فارس و یک پلی کلینیک تخصصی، ۳ درمانگاه تخصصی و ۴ درمانگاه عمومی، خدمات دریافت کرده اند.

وی افزود: ۶۷۳ مرکز در حال حاضر طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان هستند و در سه ماهه اول سال جاری، ۴۹۳ هزار و ۸۹۹ مورد خدمات را از طریق دفترچه های درمانی به بیمه شدگان ارائه کرده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی سطح استان که در حال حاضر بیمارستان مرجع زنان و زایمان استان نیز است، طی این مدت، ۷۷۴۷ مورد زایمان داشته ایم.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا در بخش CT اسکن بیمارستان، ۱۶۸۷ مورد مراجعه و با راه اندازی بخش MRI در زمستان سال گذشته، طی سه ماه اول امسال، ۱۱۶۹ مورد خدمات تصویر برداری تخصصی ارائه شده است.

دکتر امیری افزود: در این بیمارستان، به ۳۷۳۹ مورد بیمار، خدمات بستری ارائه شده است. همچنین ۱۸۱۶ مورد عمل جراحی در بیمارستان خلیج فارس صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مراجعین هدف ماست و کارکنان درمانی شبانه روز برای ارائه خدمات به مراجعین در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: از هم استانی ها تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و همکاری با کادر درمان استان، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از تردد های غیر ضرور به خارج از منزل خودداری کنند از اینرو که فشار زیادی بر کادر درمان است و جز با همکاری و رعایت شهروندان امکان کاهش ابتلا نخواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.