×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : توسعه خدمات غیرحضوری بمنظور تسهیل در امور و افزایش رضایتمندی از مهمترین رویکردهای سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر است که از ماه گذشته در قالبی منسجم تر در طرح ۳۰۷۰ شاهد تجلی این مهم با رونمایی از ۳۰ خدمت غیرحضوری با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه در سال هستیم .

وی همچنین اذعان داشت : در همین راستا در نیمه نخست سالجاری از مجموع ۷۹ هزار و۵۷۸ احکام مطالباتی ، ۷۲ درصد آنها یعنی ۵۷ هزار و۴۲۸ فقره بصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ گردیده که نسبت به سال گذشته از دو درصد رشد برخوردار بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت در همین مدت قریب به ۳۲۰ هزار لیست حق بیمه نیز بصورت اینترنتی دریافت شده که بیانگر سهم ۹۷ درصدی در این حوزه است. .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.