×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مجید جان تو “داغ” همیشه تازه ای

مهدی اسفندیار،دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت

مگر می شود سوز برف و کوه را ببینی و پدر یک دختر باشی و صدای پای زمستان بر پله های آخر بهمن برسد و ۲۹ بهمن یاد مهندس مجید اسلامی نکنی، چهارسال که هیچ چهارصد سال هم بگذرد اگر ذره ای عرق سازمانی و شرافت کاری و شعور سازمانی وجود داشته باشد؛ مجید اسلامی کارشناس اقتصادی سازمان تامین اجتماعی را نمی توان فراموش کرد.

او خود به تنهایی یک سبک بود یک مرام بود و یک عقیده بود، پاک دستی و مردم داری و افتادگی و پیگیری حقوق بیمه شده ها که حتی ذره ای از اتلاف و اسراف آن برای مجید اسلامی آتش آخرتی بود که بی ریا باورش داشت.

موحدی بصیر و مسلمانی آگاه و پرسنلی دلسوز که سر بر عهد خویش با خدای کارگران و بیمه شدگان گذاشت و دقیقا در همین راه در نوک قله های سفید سی سخت در راه ماموریتی برای مردم، کفن سفید برف به تن پوشید و آرام گرفت.

یاد می کنم از شهید مجید اسلامی تا همگان بدانند هرگز نفس سالم و بی تملق و آزاده فراموش نخواهد شد. تکریم شهید مجید اسلامی تکریم همه کارکنان شریفی است که در خفای خویش در حال مراقبه بر اموال ملت هستند.

مجید در باند پرواز دنیا عجب سبک بال پرواز کرد و عجب با شکوه رهید ، این را می توان از بی نهایت پیام اندوهی دریافت که از کف جامعه رسید از همکاران شریف و بی صدایی که خون گریستند و یاد آن بزرگوار را همیشه در قلب خویش زنده نگه داشتند چه زیباست با مردم زیستن و با دعای مردم اوج گرفتن.

درود خدا بر پدر و مادر این زنده همیشه جاودان و سپاس و احترام تعظیم به دو فرزند عزیزش و همسر محترمش و دست دعا به بارگاه الهی می آورم که با غم فراغ این داغ همیشه تازه به اذن خدای بزرگ با صبری جمیل و جزیل آرامش یابند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.