×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدنبی» دبیرکل فدراسیون فوتبال روز جمعه در خصوص برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور، مجمع فدراسیون فوتبال فردا به صورت وبینار برگزار خواهد شد. برای آسانی کار و با توجه به ماده ۳۸ اساسنامه، اطلاعات،  فرم‌های رای‌گیری، انتخاب اعضای کمیته انتخاباتی، صورت‌های مالی، تراز مالی، برنامه و … را برای همه اعضا ارسال کردیم. آن‌ها نیز موارد مورد نظر را مشاهده کردند.  
وی تصریح کرد: برگزاری مجمع به صورت حضوری بهتر است اما ما شرایط و ساز و کارهای وبینار را ایجاد کرده و اعضا نیز در مهلت مشخص، فرم‌ها را در سامانه پر کردند. فرم ها به صورت فیزیکی‌ هم ارسال شده و مدارک توسط ناطران بررسی خواهد شد. نتیجه این رای‌گیری را فردا با توجه به موعدی که فیفا در نظر داشت، به صورت عمومی اعلام خواهیم کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: رسانه‌ها می‌توانند وارد سامانه شده و مجمع را به صورت زنده ببینند. ما امروز هم در محل آکادمی فوتبال حضور پیدا کردیم تا این سیستم را آزمایش کنیم. این سامانه برای بالاترین مقام‌های عضو تعریف و رمز آن مشخص شده است.  اظهار هویت آنها نیز داده شده و مدارک ۷۵ نفر هم توسط ناظران کنترل می‌شود.  مجمعی که قرار است برگزار شود از مجامع قبلی بهتر و شفاف‌تر خواهد بود
نبی در پاسخ به این پرسش که اگر اساسنامه تایید نشود، این موضوع باعث برگزاری کمیته عادی‌سازی می شود یا نه، گفت: اعضای مجمع موافقت یا عدم موافقت را اعلام و پرینت هم گرفتند و این پرینت‌ها ارسال شده است و کار به مجامع بعدی نمی‌رسد.
وی در خصوص زمان انتخابات ریاست فدراسیون، اظهار داشت: پس از تصویب اساسنامه که فردا انجام می‌شود، ۷۰ روز بعد تاریخ دقیق را اعلام خواهیم کرد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که انتخابات ریاست فدراسیون اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار می‌شود.  ثبت‌نام نامزدها نیز تا ۵۰ روز قبل از تاریخی که اعلام خواهد شد،  انجام شده و نام‌نویسی آنها آغاز خواهد شد.
نبی در خصوص اساسنامه جدید، تصریح کرد: این اساسنامه به نسبت اساسنامه‌های دیگر کشورها نیز به روز رسانی شده است و ما در این زمینه پیشتاز هستیم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتسال هم، خاطرنشان کرد: نامه‌نگاری‌های ما با سازمان‌های مربوطه انجام شده و منتظر اعلام نظر آنها هستیم. فوتسال یک رشته پر افتخار و مقام آور است و هرچه زودتر باید لیگ آن شروع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.