×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تشریح جزئیات طرح توقف انتشار دفترچه های درمانی و تولید نسخه الکترونیک

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای استان مرکزی به جزئیات توقف چاپ دفترچه بیمه تأمین اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: چاپ دفترچه‌های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفندماه امسال در تمامی شعب و کارگزاری‌ها متوقف شده است و طبق اعلام سازمان تأمین اجتماعی از این تاریخ به بعد ارائه خدمت در زمان مراجعه به پزشک و مؤسسات تشخیصی درمانی با ارائه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه درمانی میسر خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: با توقف صدور دفترچه‌های کاغذی، اوراق دفترچه‌های دراختیار بیمه شدگان تأمین اجتماعی معتبر و قابل استفاده است ولی پس از اتمام اوراق دفترچه‌ها دیگر نیازی به دریافت دفترچه جدید نیست. در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی و درمانی الزامی به ارائه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست و تنها با ارائه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه درمانی خود، خدمت درمانی مورد نیاز دریافت خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۲ سال است که نسخه نویسی الکترونیک در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود و با توجه به اجرای موفق طرح و افزایش رضایتمندی و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق کامل دولت الکترونیک ، تصمیم گرفته شد این طرح به مراکز درمانی غیرملکی نیز تعمیم داده شود.
سهرابی تاکید کرد: با اجرای این طرح هیچ یک از خدمات درمانی در تعهد سازمان معوق یا متوقف نخواهد شد ، هدف نهایی تسهیل ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان ، مستمری بگیران و بازنشستگان می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در بخش پایانی گفتگو به سوالات تلفنی و پیامکی بینندگان برنامه پاسخ داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.