×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره از مجتمع دخانیات تهران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره به همراه معاونین و تعدادی از مشاورین و مدیران شرکت در مجتمع دخانیات تهران حضور پیدا کردند . 
دکتر افضلی و تیم همراه ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارگران ، از خطوط تولید سیگارت سازی ، فیلترسازی، آزمایشگاه کنترل کیفی، انبارها و امور اداری نیز بازدید به عمل آوردند .  
ایشان در گفتگو با کارگران ضمن اشاره به مشکلات و سختی هایی که در سال جاری به واسطه محدویتهای تحمیل شده برای پیشگیری از ویروس کرونا ایجاد گردید، اظهار داشت: در ۹ ماهه سال ۹۹ که همراه با تحریمهای ظالمانه و شیوع کرونا بود ، شاهد رشد ۲۷ درصدی تولید سیگارت نسبت به مدت مشابه در سال قبل بوده ایم که به لطف خداوند و همت کارکنان پرتلاش شرکت تا پایان سال جاری نیز با وجود همه ی محدودیت های تحمیل شده ، نسبت به سال گذشته، رشدِ ۵۰ درصدی را در تولید محصولات ملی تجربه خواهیم نمود که این به معنای تحققِ عملی شعار “جهش تولید ” خواهد بود . 
وی همچنین با اعلام رشد ۲۷ درصدی فروش سیگارت در ۹ ماهه امسال نسبت به سال ۹۸،  خاطر نشان نمود که این روند نیز مرهون  زحمات شبانه روزی کلیه بخش های مختلف شرکت و تلاش پرثمر همکاران حوزه ی فروش می باشد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.