×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امام جمعه سمنان: شاخصه‌های اخلاقی سردار سلیمانی چراغ راه جوانان باشد

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: شهید سردار سلیمانی دارای شاخص‌هایی است که در دیگر شهدا کمتر دیده می‌شود و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند.
وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشت و تا آخرین نفس در تبعیت و اطاعت از مقام معظم رهبری ایستاد و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید.
وی بیان کرد: سردار سلیمانی در آرزوی شهادت بود و همیشه کلامش این بود خدایا از تو میخواهم طوری شهید شوم که عضوی و جزئی  از من باقی نماند و در راه رضای تو جان دهم و  این خواسته نشان از دریا دلی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی  دارد.
امام جمعه سمنان بیان کرد: اهتمام به مساله ولایت فقیه و ایمان قلبی مبنی بر اینکه مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه دلی و حقیقی با حکیمی که سکان انقلاب در دست اوست از جمله شاخص‌های این شهید مکتب اسلام است.
آیت الله شاهچراغی اظهار داشت: شهادت مسیری است که انسان را به رضوان الهی می رساند و رمز جاودانگی و ماندگاری یک شهید فضائلی است که در وجود او قراردارد و شهید سردارسلیمانی در پرتو رشادت ها و از خودگذشتگی هایش، نام و آوازه‌اش جهانی شد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل به یک جریان و چهره بین المللی مقاومت شد و مسیر دفاع از اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب و خط جهاد و مقاومت را با شهادت و خون خود طراحی کرد.
صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.
این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.