×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاکسان اولین گام تحقق «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی» را برداشت

پرسنل پاکسان در اولین روز کاری پس از پایان تعطیلات نوروز با صلابت و عزم جدی در محل کار خود حاضر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: پرسنل پاکسان در اولین روز کاری پس از پایان تعطیلات نوروز با صلابت و عزم جدی در محل کار خود حاضر شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پاکسان نیوز؛ دراولین روز کاری پس از نوروز ۱۴۰۱ پرسنل شرکت پاکسان با عزمی راسخ و همه جانبه و به منظور شروع یک سال موفق، با انگیزه و در میان استقبال مدیران مجموعه در محل کار خود حاضر شدند.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در اولین روز کاری پس از تعطیلات نوروز، ضمن عرض تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، به کارمندان و کارگران شریف و زحمتکش پاکسان گفت: با توجه به اینکه در دو سال اخیر شرکت پاکسان به دلیل برنامه ریزی های فشرده تولید و امور فنی، بی وقفه مشغول کار و فعالیت بود، شروع سال جدید بهترین زمان برای تجدید قوای پرسنل محسوب می شود، به همین منظور در ایام نوروز برخی از قسمت‌های مجموعه با بخشی از ظرفیت خود مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به اینکه بخش های فنی در این ایام در مجموعه حضور داشتند افزود: مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، در ایام نوروز واحد فنی و تاسیسات شرکت با حضور در مجموعه ضمن بررسی و رصد قسمت‌های مختلف خطوط تولید، شناسایی نقاط حساس و تطبیق سیستم‌ها با برنامه‌های کلان تولیدی مجموعه، اصلاحات لازم را انجام دادند تا با شروع کار در سال جدید بتوانیم بدون توقف شاهد بالاترین راندمان و بازدهی تولید باشیم.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ یادآورشد: رهبر معظم انقلاب سال جدید را به نام سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی» نامگذاری نمودند ما نیز به عنوان سربازان جبهه تولید باید به این راهبردهای کلیدی که مورد تاکید ایشان است توجه ویژه نموده و برای محقق نمودن آن در سال جدید بیش از گذشته بکوشیم.

بقائی در اولین روز کاری سال جدید پس از ورود به مجموعه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و دیدار با پرسنل سال جدید را به آنها تبریک گفت.

وی در خاتمه این بازدید عزم همه جانبه را لازمه دستیابی به تولید حداکثری و ایجاد اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: پاکسان در سال های متوالی همواره به تداوم تولید، توسعه و اشتغال آفرینی به عنوان جوهره و بنیان حرکت خود در مسیر توسعه توجه ویژه داشته و همین امر این مجموعه را از بسیاری از مجموعه های تولیدی متمایز نموده است.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.