×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: پس از حضور حسن بقائی به عنوان مدیرعامل این مجموعه اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد.

این جلسه روز سه شنبه ۲۷ خرداد سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت پاکسان با حضور تمامی معاونین و مدیران مجموعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه از داشبورد مدیریت که به دستور بقائی مدیرعامل مجموعه توسط واحد فناوری و اطلاعات شرکت پاکسان راه اندازی شده است رونمایی شد.

بقائی ضمن قدردانی از کارکنان واحد فناوری و اطلاعات به جهت آماده سازی این پلتفرم در کوتاهترین زمان ممکن مزایای این داشبورد مدیریتی را برشمرد و افزود؛ با نمایش اطلاعات به صورت زنده در اتاق مدیریت رصد لحظه‌ای فرایندها، تسهیل شده و زمینه اصلاح امور را فراهم می کند و می‌تواند تسریع امور در سازمان را در پی داشته و منجر به چابک‌سازی تصمیم گیری در بعد مدیریت شود.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران، پیشنهادها و مسائل موجود در واحدهای خود را مطرح نمودند و بسیاری از موارد در همان جلسه تدبیر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرعامل پاکسان مزیت این نشست ها را هماهنگی و هم افزایی بیشتر در سازمان معرفی کرد و افزود؛ ادامه‌دار بودن این نشست‌ها و همچنین تشکیل کمیته‌های درون واحدی می‌تواند به جاری سازی تفکر سازمانی و در نتیجه پیشبرد امور شرکت کمک شایانی نماید.

بقائی ضمن تاکید بر مسائل مربوط به معیشت پرسنل، امور رفاهی و بالابردن روحیه کارکنان از اتفاقات خوش برای کارکنان در روزهای آتی خبر داد و به واحدهای مربوطه درخصوص فراهم نمودن امکانات و شرایط مناسب جهت ایجاد انگیزه و رضایت شغلی کارکنان به‌ویژه پرسنل واحدهای تولیدی که در خط مقدم کارخانه مشغول خدمت هستند دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت پاکسان با تاکید بر ایجاد شرایطی به منظور بالا بردن ظرفیت تولید و افزایش میزان فروش محصولات پاکسان از دکتر پورمحمدی مدیرعامل شرکت بهپخش به جهت همکاری های بسیار خوب این مجموعه با پاکسان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

حسن بقائی در این نشست ضمن اعلام رضایت از عملکرد واحد صادرات پاکسان افزود؛ برای ورود و گسترش بازارهای صادراتی باید بسیار حساب شده و علمی گام برداشت تا به‌صورت موثر و کیفی سهم این مجموعه از بازار را به میزان قابل قبولی افزایش دهیم.

در پایان این جلسه مدیرعامل پاکسان ضمن تشکر از تمامی حاضرین اعلام کرد: لذت خدمت در پاکسان برای من انگیزه مضاعف ایجاد می‌کند چرا که پاکسان برند ملی است و باید در جایگاه واقعی و حقیقی خود قرار بگیرد و این امر تنها با تلاش و کوشش فراوان همه کارکنان اعم از مدیران و کارکنان زحمت‌کش شرکت پاکسان محقق می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.