×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مجید مکاری، مدیریت HSE شرکت با اعلام این خبر و با بیان این که تا نابودی ویروس کرونا این اقدامات ادامه خواهد یافت، گفت: با همکاری مدیریت حراست و تدابیر امنیتی و ترافیکی از کلیه کارکنان در زمان ورود به کارخانه  تست تب سنجی  انجام و در صورت مشاهده علایم احتمالی به بخش اورژانس کارخانه معرفی می گردند.

وی افزود: تجهیزات مورد نیاز این کار با پیگیری های مستمر مدیریت های سفارشات و کنترل کالا و خرید مواد مصرفی در حداقل زمان ممکن تهیه شد و  در اختیار این مدیریت قرار گرفت. مکاری، تاکید کرد: انجام عملیات تب سنجی بدون استثنا برای کلیه افراد در ۶ نقطه ورودی به داخل کارخانه و ساختمان های اداری جهت  حداقل ۱۰ هزار نفر به صورت شبانه روزی و در کلیه شیفت های کاری انجام می گردد.

مدیر HSE کارخانه با توصیه به الزام کارکنان در استفاده از ماسک در سرویس های ایاب و ذهاب و رعایت فاصله گذاری در زمان عبور از مبادی ورودی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس COVID-19 مطابق با اطلاعیه های قبلی، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا به کشور و در راستای پیشگیری از این بیماری تاکنون تعداد ۳۰ هزار ژل جیبی و ۱۰۰ هزار ماسک، بین پرسنل توزیع و  بیش از ۱۲ میلیارد ریال جهت پیشگیری از اپیدمی بیماری در کارگاه ها مستقیماً هزینه شده است. همچنین میزان مصرف کل مواد ضدعفونی بیش از ۴ هزار لیتر  برآورد می گردد.

وی در پایان با تشکر از تلاش های قابل تقدیر کلیه مدیریت های مربوطه با  اعلام این نکته که با بازگشایی کسب وکار ها کارکنان  فکر نکنند کرونا تمام شده است تصریح کرد: در حال حاضر معلوم نیست کرونا چه زمانی به پایان می رسد و لازم است رعایت توصیه های بهداشتی توسط کلیه پرسنل در صدر اولویت های کاری قرار گیرد و بی شک پیروزی بر این ویروس منحوس بدون همکاری  همگانی امکان پذیر نخواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.