×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دهمین همایش مالی اسلامی بین‌المللی آسه‌آن در نیمه آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد

دهمین همایش مالی اسلامی بین‌المللی آسه‌آن (AICIF 2022) با محوریت نقش بانکداری اسلامی و مالی- اجتماعی اسلامی در ثبات اقتصادی از ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ در مالزی برگزار می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، مؤسسه بانکداری و مالی اسلامی، دانشگاه اسلامی بین‌المللی مالزی دهمین همایش مالی اسلامی بین‌المللی آسه‌آن (AICIF 2022) با محوریت نقش بانکداری اسلامی و مالی- اجتماعی اسلامی در ثبات اقتصادی را از ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ (۶-۸ دسامبر ۲۰۲۲) در کولالامپور مالزی برگزار می‌کند.

این همایش سه روزه که به زبان انگلیسی و عربی و به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌گردد، گروه‌های مختلف دانشگاهیان، فعالان و سیاست‌گذاران را از سرتاسر جهان گرد هم می‌آورد تا یافته‌های پژوهشی و ایده‌های خود را در مورد موضوعات مرتبط با توسعه صنعت مالی اسلامی در دوره پساکرونا به اشتراک بگذارند.
محورهای همایش شامل بانکداری اسلامی و مالی اجتماعی اسلامی و بحران‌ها، زکات، وقف و صدقه، فن‌آوری مالی (فین‌تک) ، دیجیتال‌سازی و مالی اسلامی، اهداف توسعه پایدار (SDGs) و مالی اسلامی، سوادآموزی مالی اسلامی، تکافل و تکافل اتکائی، مدیریت ثروت اسلامی، سیاست‌های مالی و پولی، اقتصاد اسلامی برای توسعه پایدار، مقاصد الشریعه و مالی اسلامی و دیگر موضوعات مرتبط با مالی اسلامی می‌باشد.
علاقه‌مندان تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ (۱ آگوست ۲۰۲۲) فرصت دارند برای ثبت‌نام و ارسال چکیده مقالات خود از طریق نشانی https://submit.confbay.com/conf/aicif2022 اقدام نمایند.
مهلت ارسال مقاله کامل نیز تا ۹ مهر ۱۴۰۱ (۱ اکتبر ۲۰۲۲) تعیین شده است. زمان اعلام پذیرش چکیده مقاله ۹ شهریور ۱۴۰۱ (۳۱ آگوست ۲۰۲۲) و زمان اعلام پذیرش مقاله کامل ۲۳ مهر ۱۴۰۱ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۲) می‌باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ثبت‌نام و فرمت مقالات ارسالی اینجا کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.