×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
خدمت بزرگ بورس کالای ایران به توزیع محصول های پلیمری

دریافت 50 MB

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن تاکید میکند بورس کالای ایران خدمت بزرگی به توزیع محصول های پلیمری داشته و کمک شایانی به صنایع تکمیلی کرده است.

کیوسک خبر ـ بیوک صحاف امین، رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با بیان اینکه بورس کالا خدمت بزرگی به توزیع محصول های پلیمری داشته و کمک شایانی به صنایع تکمیلی کرده است، در گفت و گویی به کالاخبر گفت: در زمان حضور در انجمن ملی پتروشیمی و همینطور انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن یکی از دغدغه ها همواره توزیع کامل و راحت مواد پتروشیمی در میان صنایع پایین دست بود اما بورس کالا در شفافیت این مهم بسیار اثرگذار بود.

وی افزود: توزیع محصول ها در بورس کالا به گونه ای است که تمامی شرکت های پایین دست، قادر به دسترسی به مواد اولیه به میزان نیاز خود بودند و اگرچه در برخی مواقع به دلیل مسایل بین المللی و متاثر از نوسان نرخ ارز چالش هایی ایجاد شد اما چنانچه بورس کالا وجود نداشت، چه بسا اثرات منفی آن بیشتر نمایان می شد.

صحاف امین با اعلام حمایت انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن از بورس کالا اظهار کرد: در جهت تقویت بورس تلاش شده اطلاعات واحدهای تولیدی به لحاظ ظرفیت، نیاز، زمان و پیک های مصرف در اختیار این شرکت و همینطور صنایع بالادست قرار گیرد و این موضوع به تعادل بخشی بازار و رسیدن مواد اولیه به تولیدکنندگان با قیمت های مطلوب کمک زیادی کرد.

وی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به برخی واحدهای تولیدی که با وجود دارا بودن پروانه بهره برداری تولید نداشتند و تولیدکننده واقعی نبودند، گفت: با کمک بورس کالا و انجمن ها تلاش شد این واحدهای شناسایی شود که دچار کمبود در بازار نشویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.