×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تولید سیگارت بهمن سافت سلفون برای اولین بار در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی

معاون تولید شرکت دخانیات ایران از راه‌اندازی تولید سیگارت بهمن سافت سلفون در مجتمع آذربایجان غربی خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل؛ مهندس فرشید آئینی معاون تولید شرکت دخانیات ایران در آیین رونمایی از افتتاح خط جدید سیگارت نانو اسلیم در ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان مجتمع دخانیات آذربایجان غربی و همچنین کلیه کارشناسان و محققان شرکت در ستاد اظهار داشت: استان آذربایجان غربی از معدود مجتمع‌های تولیدی شرکت دخانیات ایران است که علاوه بر تولید سیگارت، دارای بخش کشاورزی، کارخانجات پرایمری و مانیپولاسیون ، فروش و مرکز تحقیقات توتون می باشد و این بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بر اساس همین پتانسیل می‌توان اقدامات و سرمایه گذاری های زیادی را در این مجتمع انجام داد که بر این اساس ظرف چندماه گذشته اتفاقات خوبی رخ داده است.

آئینی در این مراسم از راه‌اندازی تولید سیگارت بهمن سافت سلفون در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در شهرستان خوی که از زیر مجموعه های این مجتمع می باشد نیز بعد از ۸ سال توقف تولید، تولید سیگارت بهمن سافت سلفون راه اندازی شد.

معاون تولید شرکت دخانیات از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجتمع را تغییر سایز فیلتر سیگارت بهمن متوسط از سایز ۱۱ به ۲۱ عنوان نمود.

وی افزود: طبق آمار ۷ سال گذشته بیشترین میزان تولید در این مجتمع ۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون نخ بوده است که آنهم در سال ۱۴۰۰ رخ داده است، لیکن برنامه ابلاغی جهت تولید در سال جاری با افزایش بالغ بر ۳۰۰ درصد به میزان سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون نخ خواهد رسید که در صورت تحقق کامل برنامه، تولید این مجتمع ۲۰ درصد از کل تولیدات شرکت دخانیات ایران را در سال ۱۴۰۱ شامل می شود.

مهندس آئینی افزود: از ویژگی های برنامه ابلاغی ۱۴۰۱ به مجتمع دخانیات آذربایجان غربی، میزان قابل توجه محصولات جدید تولیدی در سایز نانو می باشد که بشدت مورد پسند بازار مصرف است.

وی ظرفیت کل مجتمع دخانیات آذربایجان غربی را در شرایط فعلی چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون نخ سیگارت عنوان و تاکید کرد: در صورت تولید در سه شیفت کاری می توان این ظرفیت را افزایش داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.