×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری بزرگترین مسابقات مردمی تولید محتوای دیجیتال کشور

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در نشست خبری از برگزاری بزرگترین مسابقات مردمی تولید محتوای دیجیتال کشورخبر داد .
به گزارش کیوسک خبر‌، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در این نشست با اشاره به مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور اظهار کرد: نهم تا یازدهم بهمن ماه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شود، این رویداد با حضور ۱۱۸ تیم برتر کشور و حدود ۶۰۰ نفر در یک سالن به رقابت تنگاتنگ خواهند پرداخت.

وی به حوزه‌های رقابتی اشاره و بیان کرد: ۴۱ تیم پویانمایی، ۳۷ تیم تولید نرم‌افزار و ۲۸ تیم در حوزه بازی تلفن همراه به چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور قدم گذاشتند. هدف ما شناسایی استعداد‌های ارزشمند و شکوفایی آن‌ها در عصر فناوری امروز بود، در عین حال استفاده از آثار و محتوا‌ی ارزشمند رویکردی بوده که چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور آن را دنبال می‌کند. نکته قابل تامل دیگر شرکت پرشور نوجوانان و جوانان در این رویداد دیجیتالی است.

معین به ویژگی‌های چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای فضای مجازی و دیجیتال کشور اشاره و تصریح کرد: امسال این مسابقات طی ۷۲ ساعت برگزار می‌شود و پیش از شروع آن برنامه‌هایی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که اجرایی خواهد شد؛ بدین ترتیب توانمندی‌هایی که این نوجوانان و جوانان دارند شناسایی و به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود. این مهم علاوه بر استعدادیابی زمینه را برای شناخت توانمندی‌های داخلی در حوزه فضای مجازی و تکنولوژیکی فراهم کرده و توسعه را برای جامعه و فرهنگ در بر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور که در نوع خود به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه مردمی محتوای دیجیتال در دنیا برگزار می‌شود، متعلق به بسیج مستضعفان بوده و در راستای شناسایی استعدادها و توسعه فرهنگ به واسطه فضای مجازی و بازی‌های تلفن همراه و پویانمایی محسوب می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در مورد عملکرد این سازمان بیان کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در ذیل مجموعه بسیج مستضعفان فعالیت می‌کند، از این رو در راستای توسعه و ایجاد نهضت محتوا قدم‌هایی را برداشته و تلاش دارد تا با کمک توانمندی‌های مردمی به فرهنگ‌سازی و اشتغال‌آفرینی با کمک شناسایی استعدادهای مختلف بپردازد و در این زمینه سرمایه‌گذاران فضای مجازی را به خود جلب کند.

معین ویژگی مسابقات چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور را مورد بررسی قرار داد و افزود: از جمله ویژگی‌های مسابقات چهارمین رویداد سراسری محتوای دیجیتال، مردمی بودن آن است که در راستای گفتمان‌سازی در تولیدات تخصصی و دیجیتالی خود را نمایان می‌کند. این مسابقات که چهارمین دوره خود را می‌گذراند طی مراحلی در شهرستان‌ها برگزار و منتخبان آن نیز به واسطه اعلام فراخوان برای شرکت در این مسابقه حضور پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آثار برتر سال گذشته نیز در ۱۲ بهمن ماه مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی و چهره برتر این مسابقات نیز انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.