×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،خدارحمی ضمن بازدید از این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای فناوری های مالی ایران برپا شده است،در برخی از غرفه ها حضور یافت و با مسئولان این غرفه ها دیدار و گفت ‌وگو کرد.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصت ارزشمندی برای معرفی توانمندی های شرکت های فعال در حوزه فن آوری های بانکی با هدف توسعه بانکداری الکترونیک قلمداد و خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی نیز همسو با توسعه فناوری در ارائه خدمات بانکداری، خدمتی جدید با عنوان دامدار کارت برای جامعه روستایی و عشایری کشور ارائه کرده است تا از این طریق نهاده های دامی موردنیاز خود را خریداری کنند.

خدارحمی سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی را یکی دیگر از دستاوردهای ویژه بانک کشاورزی در حوزه فناوری اطلاعات معرفی و خاطرنشان کرد: با استفاده از این سامانه تجارت الکترونیکی، فرآیند تأمین و توزیع نهاده های دامی از مبدأ واردات تا سطح دامداری ها و مرغداری ها مدیریت می شود.

بر اساس این گزارش، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱و ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.