×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
‍  پیام تبریک مدیرعامل فولادمبارکه به مناسبت روز مهندس

پنجم اسفند زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به شایستگی به‌ عنوان روز بزرگداشت جایگاه مهندسان کشور نامگذاری شده است. روز مهندس روز تجلیل از اندیشه ها و روز پاسداشت خلاقیت و ابداع و روز گرامیداشت پیشگامان توسعه و تجلیل از سرمایه‌های علمی کشور است.
فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی در مرحله ساخت و بهره‌برداری تا رسیدن به قله ای که امروز بر روی آن ایستاده است، حاصل کار و تلاش دلسوزان و افرادی متخصص و توانمند بوده و بی شک مهندسان عزیز این شرکت پیشگامان و طلایه‌داران این مسیر بوده اند. در شرایط تحریم که دشمن بدخواه به قصد ضربه زدن به اقتصاد و صنعت کشور این شرکت بزرگ را هدف تحریم‌های ظالمانه خود قرار داده است، باعث مباهات است که مهندسان توانمند این مرز و بوم به ویژه فرهیختگان فولاد مبارکه با اتکا به نبوغ، ایمان و غرور ملی خود چرخ صنعت را همچنان و البته بهتر از همیشه در گردش نگه داشته و شرایطی فراهم کرده اند تا گروه فولاد مبارکه مانند قبل مایه عزت، اقتدار و امیدبخش مردم عزیزمان در اقصا نقاط کشور باشد.
اینجانب روز مهندس را به مهندسان خستگی ناپذیر صنعت کشور علی الخصوص همکاران خود در گروه فولاد مبارکه تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم با الهام از تمامی ظرفیت های تخصصی و نیز با تلاش و همدلی مضاعف همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه همچنان شاهد تعالی سازمان و سربلندی ایران اسلامی باشیم و بر اساس رسالت خطیری که بر دوش تک تک ما نهاده شده است آینده ای روشن تر را برای خود و نسل های بعدی ترسیم سازیم‌.

حمیدرضا عظیمیان
مدیرعامل فولادمبارکه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.