×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عادل دهدشتی اظهار داشت: انتصاب سمت‌های مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی با توجه به نتایج آزمون مدیران آینده، کانون ارزیابی مستقل و بررسی سوابق شغلی انجام می‌شود که در این مدت در استان البرز ۵ نفر و در استان یزد ۴ نفر از افرادی که در ارزیابی ها و با توجه به سایر شاخص ها موفق به کسب امتیاز لازم شده‌اند به سمت‌های مدیریتی منصوب شده‌اند.
وی با اشاره به انتصابات جدید در استان البرز بر اساس آزمون مدیران آینده گفت: آقای سید علی اکبر مساوات، رئیس و کارشناس ارشد فنی بیمه شدگان اداره کل البرز با کسب رتبه ۶ استانی به سمت رئیس شعبه ۳ کرج و  خانم زینب خوش چین، مشاور خدمات مدیریت آن اداره کل(مامور در شعبه یک کرج) با بدست آوردن رتبه ۸ استانی، به عنوان رئیس شعبه نظرآباد منصوب شدند.
دهدشتی افزود: همچنین در استان البرز، خانم فیروزه غلامی، مسئول امور فنی بیمه شدگان شعبه ۴ کرج با کسب رتبه ۴ استانی به سمت معاون بیمه ای شعبه هشتگرد تعیین شد و معصومه محمودی، مسئول امور نامنویسی و حسابهای انفرادی شعبه ۳ کرج با احراز رتبه ۴ استانی به عنوان معاون شعبه نظرآباد منصوب شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقای محسن امامی مسئول امور بازرسی کارگاه ها شعبه اشتهارد با کسب رتبه ۴ استانی به سمت معاون شعبه ۵ کرج منصوب شد.
دهدشتی به انتصابات جدید در استان یزد بر اساس آزمون طرح شناسایی مدیران آینده نیز اشاره کرد و گفت: آقای مجید غیاثی نژاد، رئیس شعبه ۵ یزد با کسب رتبه ۶ استانی به عنوان رئیس شعبه ۲ یزد تعیین شد. آقای محمدرضا گنجی، کارشناس متخصص وصول حق بیمه استان با کسب رتبه ۸ استانی به سمت رئیس شعبه تفت منصوب شد.
وی اظهار داشت: آقای جلال حسنی،رئیس و کارشناس ارشد اقتصاد استان یزد با احراز رتبه یک استانی به عنوان رئیس شعبه مهریز منصوب شد. همچنین آقای سعید ابوئی مهریزی، رئیس شعبه تفت با کسب رتبه ۶ استانی به سمت رئیس شعبه ۳ یزد تعیین شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی بر تداوم انتصابات در این سازمان براساس نتایج آزمون مدیران آینده و سایر شاخص های مربوطه تأکید کرد و گفت: مسیر انتصاب و ارتقاء شغلی کارکنان سازمان با برگزاری مجدد آزمون‌ به صورت شفاف و رقابتی خواهد بود و با این کار شاهد ارتقاء خدمات این سازمان و پرورش مدیران توانمند و کارکنانی با انگیزه خواهیم بود.
دهدشتی از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی دعوت کرد که در دومین آزمون مدیران آینده این سازمان که شهریور ماه برگزار می‌شود؛ شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.